Elektronický podpis je nástrojem, který pomocí speciálního kódu, připojeného k e-mailové zprávě, dovoluje ověřit kdo je skutečným a ověřeným odesilatelem a zpravidla také to, že obsah zprávy nebyl v čase mezi odesláním a přijetím změněn. V praxi se jedná o nahrání elektronického podpisu do emailového klienta, odkud jen poté můžete přidávat ke zprávám.


Přidání elektronického podpisu v poštovním klientu Mozilla Thunderbird:
- V okně nové zprávy rozbalte ikonku "zabezpečení" a vyberte položku "digitálně podepsat".

Přidání elektronického podpisu v poštovním klientu Outlook Express:
- V okně nové zprávy klepnout na ikonu Podepsat, pro šifrování zprávy klepnout na Šifrovat.

K ověřené komunikaci je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit.

Proč zřídit nebo obnovit elektronický podpis s námi?

Šetříte spousty času
Nemusíte posílat dokumenty poštou. Šetříte čas při návštěvě úřadů a stání ve frontách.
Zřízením podpisu naše služby nekončí
Poskytneme vám také software pro datové schránky a podepisování PDF dokumentů.
5 let zkušeností, stovky klientů
Pomáhali jsme živnostníkům, malým, středním i velkým firmám.
Se službami jsme byli velmi spokojeni. Profesionální přístup!
Miloš Krejčík
technické oddělení - Efteria, spol. s r.o.
S Vaší službou, zřízení elektronického podpisu, jsme byli velmi spokojeni. Odbornost a profesionální přístup Vašich zaměstnanců byl na velmi vysoké úrovni.
Mgr. Jaroslav Fuksa
ředitel- ZUŠ Františka Jílka, Brno, Vídeňská 52