Občané i podnikatelé, dnes mohou komunikovat se státní správou také elektronicky, prostřednictvím internetu.

Magistráty, obecní, krajské i státní úřady mají standardně zřízenou e-podatelnu, která je  zřízena pro příjem veškerých datových zpráv v elektronické podobě. Tyto elektronické podatelny přijímají elektronická podání podepsaná zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb.

Pro podrobnější informace o pravidlech podání na jednotlivých úřadů pak doporučujeme informavat se na stránkách e-podatelen, které najdete na webu úřadu, se kterým chcete komunikovatBez elektronického podpisu se  v tomto případě ale nikdo neobejde,  je povinný všude.

Ke komunikaci se státní správou je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit

Proč zřídit nebo obnovit elektronický podpis s námi?

Šetříte spousty času
Nemusíte posílat dokumenty poštou. Šetříte čas při návštěvě úřadů a stání ve frontách.
Zřízením podpisu naše služby nekončí
Poskytneme vám také software pro datové schránky a podepisování PDF dokumentů.
5 let zkušeností, stovky klientů
Pomáhali jsme živnostníkům, malým, středním i velkým firmám.
Se službami jsme byli velmi spokojeni. Profesionální přístup!
Miloš Krejčík
technické oddělení - Efteria, spol. s r.o.
S Vaší službou, zřízení elektronického podpisu, jsme byli velmi spokojeni. Odbornost a profesionální přístup Vašich zaměstnanců byl na velmi vysoké úrovni.
Mgr. Jaroslav Fuksa
ředitel- ZUŠ Františka Jílka, Brno, Vídeňská 52