Napište nám
Blog

Elektronický podpis a komunikace se státní správou

Občané i podnikatelé, dnes mohou komunikovat se státní správou také elektronicky, prostřednictvím internetu.

Magistráty, obecní, krajské i státní úřady mají standardně zřízenou e-podatelnu, která je  zřízena pro příjem veškerých datových zpráv v elektronické podobě. Tyto elektronické podatelny přijímají elektronická podání podepsaná zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb.

Pro podrobnější informace o pravidlech podání na jednotlivých úřadů pak doporučujeme informavat se na stránkách e-podatelen, které najdete na webu úřadu, se kterým chcete komunikovat. Bez elektronického podpisu se  v tomto případě ale nikdo neobejde,  je povinný všude.

Ke komunikaci se státní správou je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!