Napište nám
Blog

Elektronický podpis a žádosti o dotace EU

Elektronický podpis využijí žadatelé o dotaci z EU. Agentury pro zpracování a vyřizování dotací využívají internetové aplikace pro vyplňování formulářů, předkládání žádostí a dodávání potřebných příloh přímo ze své kanceláře nebo z domova elektronickou formou. Tyto aplikace zpravidla také umožňují průběžně sledovat proces administrace a aktuální stav hodnocení žádosti.

Nutnou podmínkou pro komunikaci prostřednictvímtěchto aplikací je podepisování některých dokumentů elektronickým podpisem žadatele.

Ke komunikaci se pověřenými úřady přes internet je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit.

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!